Klacht: pakket geforceerd door de brievenbus

op 21 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket (2 boeken) besteld vanuit Engeland.
De postbode heeft dit pakket geforceerd door de brievenbus waardoor mijn boeken zijn beschadigd.

Gewenste Oplossing:

Als ik het aankoopbedrag ervoor terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Demir, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw boeken beschadigd zijn aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik begrijp dat de twee boeken als één pakket zijn verstuurd. Heeft u van de afzender ook een traceernummer gekregen? Zo ja, wilt u deze dan sturen? Dan kijk ik wat voor u kan doen. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Esmeray1

1 maand geleden - Ik heb helaas geen traceernummer gekregen. Ik heb wel de gegevens van mijn bestelling die ik via de webshop heb geplaatst en heb ik de webshop ook fotos van het pakket en de boeken opgestuurd die ik eventueel kan verzenden. Alleen weet ik niet of u daar iets aan heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Demir,

Hartelijk dank voor uw reactie. Indien het pakketje zonder code is verzonden zal deze verwerkt worden als briefpost. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw boeken beschadigd zijn geraakt door de manier waarop deze door de brievenbus zijn gedaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb een melding gemaakt bij de bezorgafdeling zodat dit voorval besproken wordt met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de bezorging op uw adres, zodat hier extra aandacht aan zal worden besteed. Deze melding wordt intern afgehandeld, hierover krijgt u geen persoonlijk bericht meer. Briefpost is volgens onze Algemene Voorwaarden niet verzekerd tegen schade of vermissing, ik kan met betrekking tot de schade geen actie voor u ondernemen en adviseer u derhalve hierover contact met de afzender op te nemen. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Esmeray1