Klacht: Pakket foetsie?

op 01 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld in de US, maar waar is het gebleven ? Ik krijg bericht vanuit USPS dat het pakket “ niet bezorgd kan worden”……( held by the carrier)
Dit is echter onmogelijk want er is de afgelopen 24 uur iemand continue thuis geweest…

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket waarvoor ik betaald heb
Track id LB153561190US

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juli 2019 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is dit pakket door de afzender naar een ander adres in Nederland gestuurd dan het adres dat u via Klacht.nl heeft meegestuurd. Dit is het adres dat aangegeven staat op het pakket. Hier hebben wij dan ook een bezorgplicht op. Ik raad u daarom ook aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan eventueel de verkeerde code aan u gegeven hebben. Wellicht kunt u de juiste code nog krijgen van de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Etidepeti