Klacht: pakket ergens in de straat gedropt

op 11 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket wordt gewoon ergens in de straat gedropt

Ik ben tevreden als de chauffeur op de hoogte wordt gesteld van de klacht

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste meneer Klootwijk, Bedankt voor het melden van uw klacht. Begrijpelijk dat u hier niet blij mee bent. Zojuist heb ik deze zending voor u nagekeken. Volgens mijn gegevens is deze zending afgeleverd op huisnummer 52 D. Heeft u al op dit adres gegekeken? Uw buren zouden dit pakket namelijk moeten hebben ontvangen. Graag verneem ik uw reactie. Vriendelijke groet, Thijs DHL Parcel Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht klachtwijk

1 maand geleden - Dat zijn mijn buren niet meer. Dat is de kern van de klacht. Chauffeur heeft ook de waarheid een beetje aangepast. Heeft 52D gezegd dat ik naast ze woon. Lijkt erop dat hij geen stap teveel wil zetten. Maar ik ook niet en ik ben de klant dus volgende keer gewoon afleveren op het adres waar het pakket aan verstuurd is. Dit soort gemakzucht is klantonvriendelijk, en ik zal DHL afraden.

DHL

Heeft op 11 juli 2017 om 13:45 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals bedankt voor uw bericht. Burenlevering betekend dat het pakket mag worden afgeleverd in een straal van 100 m van de voordeur. Dit betekend dat de bezorger het ook elders dan uw direct naaste buren mag afleveren. Indien u wenst dat uw pakket niet bij uw buren geleverd mag worden kunt u dit altijd aangeven bij de afzender tijdens het besteldproces. Goed om te horen dat u het pakket heeft ontvangen.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 11 juli 2017 om 14:01 geantwoord

Wie heeft die regel op gesteld. Ik denk niet dat uw klanten daarbij betrokken zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtwijk