Klacht: Pakket ergens anders bezorgd

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden tussen 14:00-16:00. Pakketje is volgende de track pagina om 15:57 afgeleverd en ondertekend door de naam “belhadj”. Ik heb geen briefje in de bus gehad en weet nu niet waar mijn pakketje is. Want de naam belhadj is bij mij onbekend. Het ergste is, ik heb extra betaald om het zsm te laten bezorgen. En nu is mijn pakketje spoorloos. Heb de klantenservice gebeld, maar daar hoor ik maandag! Pas wat van. Niet netjes! En vraag me ook af waar mijn pakket is gebleven.

Ik ben tevreden als ik mijn pakketje heb en ik wens het geld voor de bezorging terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van de gegevens in uw e-mail hebben wij geen zending teruggevonden in onze systemen. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)? Bij voorbaat dank voor uw aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisvermeulen