Klacht: Pakket elke dag in sorteercentrum

op 18 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor mijn pakket uit het buitenland moest ik invoerrechten betalen na dat ik dit gedaan had kreeg ik netjes een mail dat het zsm geleverd zou worden het bedrag bedraagte €48,25. Alles ging goed tot.

Vanaf 9 mei kreeg ik een melding dat het pakket geleverd zou worden helaas ging het niet meer uit het sorteercentrum vandaag de dag heb ik contact gehad via Twitter 3 keer gebeld en zelfs de douane gesproken. Iedere dag lees ik bij de track en trace dat ik het pakket de volgende dag kan verwachten. Maar wachten wordt niet beloond. Als ik de klantenservice bel krijg ik een standaard verhaal te horen. Ook op Twitter kom ik niet verder soms reageren ze gewoon helemaal niet. De verzender die zich in het buitenland bevind moet na 5 dagen een verzoek indienen voor een onderzoek. Ik moet dus voor hun fout ook nog eens de verzender lastig vallen die niet eens Nederlands kan spreken. Terwijl klantenservice via hun computer systeem ziet waar het pakket ligt en het gewoon kan regelen. daar heb je een klantenservice voor.

Morgen is mijn verjaardag en ik heb dus nu niks. Waar het pakket is geen idee of het ooit nog uit het sorteercentrum komt? Geen idee.

Als de klantenservice dit netjes oplost door te bellen naar het sorteercentrum en kan zorgen dat ik mijn pakket als nog krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 mei 2020 om 09:56 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Ik snap inderdaad dat u graag deze zending nog snel ontvangt. Ik ben voor u even ons systeem ingedoken, maar zie helaas dat de zending retour is gestuurd naar de afzender. Helaas is er niet een reden van retour aangegeven in ons systeem. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender hierover.

Als u inderdaad al betaald heeft voor de importkosten Dan kunt u, als ontvanger van deze zending, een verzoek om teruggaaf indienen. Richt uw verzoek om teruggaaf (binnen 6 weken) aan één van de volgende adressen;
- Via e-mail: [email protected]
- Schriftelijk: PostNL Pakketten tav KR-IMEC Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kevindb15