Klacht: Pakket eerst zoek, bezorger niet geweest en pakket geopend

op 02 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag melding gekregen dat een set oorbellen onderweg waren. Op woensdag via track en trace gekeken en bleek het niet in het sorteercentrum te zijn aangekomen. Uiteindelijk zou het toch vrijdag geleverd worden. Ten tijden van komst van de bezorger echter geen bel gehoord, geen briefje in de brievenbus en pakket dus niet geleverd. Op zaterdag wel de bezorger getroffen. Het pakket bevatte echter DHL tape. Onder dit stuk plakband zat een gat in de doos en stak het doosje van de oorbellen bijna naar buiten. Gelukkig zaten ze er nog wel in. Bij het aanmaken van een klacht bij DHL blijkt dit niet te kunnen omdat ik niet de verzender ben.

Excuses en een bloemetje voor mijn vrouw zou fijn zijn.
Een klachtenpunt zou ook een fijne toevoeging zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL