Klacht: Pakket eerst zoek, bezorger niet geweest en pakket geopend

op 02 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag melding gekregen dat een set oorbellen onderweg waren. Op woensdag via track en trace gekeken en bleek het niet in het sorteercentrum te zijn aangekomen. Uiteindelijk zou het toch vrijdag geleverd worden. Ten tijden van komst van de bezorger echter geen bel gehoord, geen briefje in de brievenbus en pakket dus niet geleverd. Op zaterdag wel de bezorger getroffen. Het pakket bevatte echter DHL tape. Onder dit stuk plakband zat een gat in de doos en stak het doosje van de oorbellen bijna naar buiten. Gelukkig zaten ze er nog wel in. Bij het aanmaken van een klacht bij DHL blijkt dit niet te kunnen omdat ik niet de verzender ben.

Gewenste Oplossing:

Excuses en een bloemetje voor mijn vrouw zou fijn zijn.
Een klachtenpunt zou ook een fijne toevoeging zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door smpasha2
x