Klacht: Pakket eerder bezorgt dan aangegeven tijd

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Indicatie bezorgtijd was tussen 12:30 en 14:30. Bezorger kwam echter al lang om 11:38 terwijl ik een boodschap aan het doen was. Contact gehad met de klantenservice en zij konden er niets aan doen. Echt waardeloos aangezien ik het pakket vandaag nodig heb.

Ik wil het pakket vandaag nog in mijn bezit

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Geachte meneer Weijenberg,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat bezorger niet in het aangegeven tijdvak bij u was. Ik begrijp dat dit vervelend voor u uitkwam.

Onze bezorgers doen hun best om binnen het aangegeven tijdvak bij u te zijn, maar zoals u gemerkt heeft lukt dat niet altijd. Dit kan komen door verkeersomstandigheden, of wanneer de bezorger meer of minder pakketten in zijn bezorgroute heeft dan normaal. Het tijdvak is dan ook een schatting en geen garantie. Mocht het tijdvak structureel niet gehaald worden, dan passen wij deze aan.

Ik hoop dat de bezorger voortaan weer binnen het tijdvak voor uw deur zal staan.

Alle klachten die gemeld zijn door Michie23