Klacht: Pakket eerder bezorgt dan aangegeven tijd

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Indicatie bezorgtijd was tussen 12:30 en 14:30. Bezorger kwam echter al lang om 11:38 terwijl ik een boodschap aan het doen was. Contact gehad met de klantenservice en zij konden er niets aan doen. Echt waardeloos aangezien ik het pakket vandaag nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het pakket vandaag nog in mijn bezit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Weijenberg,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat bezorger niet in het aangegeven tijdvak bij u was. Ik begrijp dat dit vervelend voor u uitkwam.

Onze bezorgers doen hun best om binnen het aangegeven tijdvak bij u te zijn, maar zoals u gemerkt heeft lukt dat niet altijd. Dit kan komen door verkeersomstandigheden, of wanneer de bezorger meer of minder pakketten in zijn bezorgroute heeft dan normaal. Het tijdvak is dan ook een schatting en geen garantie. Mocht het tijdvak structureel niet gehaald worden, dan passen wij deze aan.

Ik hoop dat de bezorger voortaan weer binnen het tijdvak voor uw deur zal staan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Michie23