Klacht: Pakket door brievenbus geduwd, nu beschadigd.

op 16 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren was ik niet thuis toen er een pakketje werd bezorgd. Het pakket is door mijn brievenbus geduwd en de inhoud is flink beschadigd. Zojuist gepraat via de chat (09324293) maar geven aan dat dat jammer is, maar dat ik daar verder niets mee kan. Dit kan ik me voorstellen, als het als brievenbuspakket is verzonden. Maar een pakket, zorgt ervoor dat het afgegeven wordt. Het was keurig verpakt door afzender.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding of POST NL neemt contact op met afzender om dit op te lossen. Ik wil hier niet tussenzitten, omdat ik recht heb op een net afgeleverd pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 maart 2020 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket door de brievenbus heeft gedrukt, waardoor uw pakket beschadigd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat mijn collega een klacht heeft geregistreerd en dat de betrokken bezorger hier inmiddels op aangesproken is.

Voor een nieuw pakket dient u inderdaad contact op te nemen met de afzender. Wanneer er recht is op een schadevergoeding, dan keren wij deze enkel uit aan onze betalende klant (de afzender). Omdat u de klant bent van de afzender, hoort de afzender dit passend voor u op te lossen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 16 maart 2020 om 15:11 geantwoord

Er wordt geen oplossing geboden. Ik ben niet degene die hier druk mee moet zijn...

Alle klachten die gemeld zijn door EJ26