Klacht: Pakket door bovenraam naar binnen gegooid!

op 12 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 2 mobiele telefoons besteld bij een buitenlands bedrijf en was erg benieuwd wanneer deze binnen zou komen.
Nadat wij vanavond terug kwamen van een etentje zie ik ineens een pakket op onze keukenvloer liggen!
De bezorger heeft deze via ons bovenraampje in de keuken gewoon naar binnen gegooid! En daar zaten dus gewoon 2 mobiele telefoons in!!
Wat is dit in vredesnaam voor service??!!
Als er iets kapot blijkt te zijn dan ga ik het op jullie verhalen! En dit is overigens al de tweede keer dat ik dit mee maak met een pakket die via jullie bezorgd wordt!

Jullie collega’s van postnl troffen ons ook niet thuis vanavond en die hebben gewoon netjes een briefje in onze brievenbus gedaan, zoals het hoort!!

Ik ga het bedrijf waar ik de telefoons bij besteld heb dan ook aanraden om niet langer met jullie in zee te gaan!

Gewenste Oplossing:

Wanneer degene die hier verantwoordelijk voor is wordt aangesproken en wanneer dit nooit meer gebeurd!
En dat wanneer er iets kapot blijkt te zijn wie daarvoor gecompenseerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juni 2018 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Koning,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw pakket op een nogal onbehoorlijke wijze bij u is afgeleverd. Dit is zeker niet hetgeen wat we van onze bezorgers verwachten. Het is daarom goed dat u dit bij ons meldt.

Ik heb direct een officiële melding gemaakt van uw klacht. Wij zullen de betrokken bezorger erop aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kellief85