Klacht: pakket doet er al 10 dagen over vanuit groningen

op 31 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 19 mei is pakket door verzender aangeboden. Hierna is pakket van de radar verdwenen. Na contact met DHL door mij en verzender lijkt er iets te gebeuren na 12 dagen. Vandaag zelf weer op track en trace gekeken en zie dat pakket morgen geleverd wordt. Na 12 dagen wachten of er uberhaupt iets gebeurd zou een mail hierover wel netjes zijn. Helaas heb ik inmiddels voor het product iets vervangends moeten regelen en is het door mij gekochte product inmiddels een nutteloze aankoop.

Als de kosten voor product vergoed worden. Product thuis afleveren ipv op afhaalpunt. Verzendkosten vergoeden... Iets in die richting

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 mei 2017 om 16:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is uw zending inmiddels terecht en gesorteerd en komt deze morgen alsnog uw kant op. Wat vervelend om te vernemen dat dit inmiddels niet meer nodig blijkt en u al een vervangend product hebt geregeld. Mijn advies is dan ook het pakket te weigeren zodat het op kosten van DHL retour gaat naar de verzender. Tevens adviseer ik u te melden bij de verzender dat u de bestelling wenst te annuleren. Die kan dan de kosten van het product retourneren. Mijn excuses voor de opgelopen vertraging en het ongemak dat daaruit is ontstaan.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Heeft op 31 mei 2017 om 17:07 geantwoord

Wat gebeurt er met de verzendkosten?

Alle klachten die gemeld zijn door MariekevH