Klacht: Pakket direct naar afhaalpunt

op 05 juli 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is niet bij huisadres aangeboden maar direct naar afhaalpunt gebracht.

Gewenste Oplossing:

Pakket wordt alsnog thuis bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 juli 2019 om 20:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Corstiaan, volgens onze gegeven zou de chauffeur rond 15:57 langs geweest zijn. Op dat moment was er niemand aanwezig en heeft die het pakket naar een parcelshop in de buurt gebracht. Ik kan nu er niet meer voor zorgen dat het pakket alsnog bij je afgeleverd wordt. Je kunt deze bij de parcelshop ophalen.

Met vriendelijke groet,
DPD klantenservice

Heeft op 05 juli 2019 om 20:24 geantwoord

Wij waren thuis, de chauffeur heeft geen notificatie achtergelaten. Dit is de tweede keer achter elkaar dat dit gebeurt met DPD. Ik denk dat de chauffeur niet is langs geweest en bewust verkeerde informatie in de DPD systemen heeft geregistreerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Cklm