Klacht: Pakket DHL niet aangekomen.

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij Asos wat besteld en het pakket zou op zaterdag 9 juli bezorgd worden bij de parcelshop. Het pakket kwam aan maar kon niet ingescand worden door de parcelshop vanwege een verkeerd etiket. DHL heeft het pakket weer meegenomen en volgens de tracking op maandag 11 juli bezorgd. Maar waar? De parcelshop is op maandag gesloten en heeft niets ontvangen! Ik heb al een mail naar DHL gestuurd en zij verwijzen door naar Asos en die verwijzen me weer terug naar DHL. Ik wil gewoon van DHL weten waar ze het pakket hebben afgeleverd! Een afleverspecificatie hiervan ontvangen. Ik heb hiervoor betaald en gewoon niets ontvangen :-(((

Mvg M.P.

Ik wil het pakket ontvangen of mijn geld terug.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:05 geantwoord

Goedemorgen,

Volgens onze gegevens is uw pakket inderdaad bij het servicepunt afgeleverd, vervelend dat zij het pakket niet hebben ontvangen. Vervelend genoeg moet ook ik u verwijzen naar de verzender. De verzender heeft namelijk het onderzoeksrecht, en indien nodig ook het claimrecht. U kunt, wanneer het onderzoek van de verzender geen positief resultaat heeft, dit pakket bij de verzender claimen en de verzender kan dat bij ons.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:44 geantwoord

Ik krijg van de verzender alleen bericht dat ik het bij jullie moet reclameren.
Het servicepunt heeft niets ontvangen want hun zaak is maandags gesloten. Dus bij wie is het pakket uiteindelijk wel afgeleverd? Ik wil van jullie daarvan een bewijs zien met handtekening en anders een reclamatie bij jullie hierover indienen.

Reactie van de melder van de klacht MSDP

11 maanden geleden - Ik wil een verlies- schadeclaim indienen voor het pakket dat niet aangekomen is. Hoe kan ik dit doen?

Alle klachten die gemeld zijn door MSDP