Klacht: Pakket buiten tijd bezorgd, vervolgens retour verzender

op 08 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakketje zou worden bezorgd tussen 09.00 en 13.00 uur. Ik kon niet langer wachten. Vervolgens komt deze maandagavond, bezorger gemist en is zending retour verzender! Wat is dit voor service? Wiens fout was het in eerste instantie?

Gewenste Oplossing:

De service uitgebreid wordt naar sms naar adres, wanneer ze denken aan te komen, zodat je geen halve dag voor niets zit te wachten. Mogelijkheid de volgende dag pakket op te halen, zonder daarvoor naar de site te hoeven gaan. Een klacht indienen, zonder continue terug verwezen te worden op de site, naar de voorwaarden die men zelf niet nakomt.

Voorstel: mijn pakket kosteloos alsnog laten afhalen! Volgens mij normaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend dat onze bezorger buiten tijdsvak is langsgekomen en u hierdoor uw pakket gemist heeft. Helaas is een retourmelding onomkeerbaar. Het pakket zal echt retour moeten. Dit zijn de contracten die we hebben met de verzenders.
Wellicht zal in de toekomst de dienst uitgebreid worden met een verwachte levertijd die kleiner is dan 4 uur, echter is dat momenteel nog niet mogelijk net als het automatisch leveren bij een servicepunt zonder tussenkomst van de site. We hebben normaliter 4 leverpogingen waarbij 3x een kans is om een interventie door te voeren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcl Webcare

Heeft op 08 augustus 2017 om 14:17 geantwoord

Ik had een tijdvak opgegeven en men is ruim buiten dit tijdvak gekomen. Gelukkig is de verzender bereidt dit op te lossen! DHL verbeter jezelf!!

Reactie van de melder van de klacht Vera13

2 weken geleden - Ik heb geen andere keus; het pakket is al retour. Compliment voor de verzender (huis tuin en keuken)! Deze gaan het klantvriendelijk oplossen! DHL; uw site deugt niet, bezorgmomenten zijn NIET 3 keer op te lossen als deze op 1 dag 2 keer worden aangeboden..en het gekozen moment niet wordt nageleefd door u!

Alle klachten die gemeld zijn door Vera13