Klacht: Pakket buiten neergelegd in de tuin

op 08 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL een pakket bij ons in de tuin achtergelaten. Toevallig waren wij niet op vakantie en regende en waaide het niet, maar dit kan niet de bedoeling zijn.

Gewenste Oplossing:

Graag de bezorger hierop aanspreken.
Vanaf volgende keer dit niet meer laten gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 juni 2016 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ramkema,

Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Ik vind het een hele kwalijk zaak dat de chauffeur dit pakket onbeheerd bij u in de tuin heeft achtergelaten. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er naar aanleiding hiervan een klacht is opgemaakt om dit met de chauffeur te laten bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ramkema