Klacht: Pakket buiten in de regen achter gelaten.

op 03 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag 17 november jl. heb ik een pakket besteld, volgens de postnl app zou dit zaterdagmorgen om 08:17 bij ons aangeboden zijn.
Wij waren thuis maar er is geen postbode langs geweest, ook geen briefje door de brievenbus.
Later op de dag zag ik dat het pakket achter de afvalcontainer (in de regen) neergezet was.
Het pakket heeft van s’ ochtends totblaat in de middag buiten in de regrn gestaan zonder dat de bezorger de moeite genomen heeft om aan te belken of een briefjr achter te laten.

Gelukkig zat de inhoud van het pakket ook verpakt in plastic en is er geenn schade.
Graag voortaan aanbellen of een notitie achterlaten en pakketten niet in de regen buiten achterlaten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Veneman, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk dat uw pakket onbeheerd en in de regen is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een klacht over aanmaken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de barcode van het pakket hiervoor nog door te geven? Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Veneman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:51 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Veneman,

Alle klachten die gemeld zijn door MarchelV