Klacht: Pakket buiten achtergelaten

op 28 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb telefonisch al een klacht ingediend betreft een pakket wat in de voortuin naast de plantenbak is achter gelaten. Tevens hebben wij geen briefje in de brievenbus ontvangen. Ik vind dit geen stijl, iedereen had het pakket zo mee kunnen nemen! Daarnaast kwamen wij hier pas na 2 dagen achter waardoor de bestelling niet meer van toepassing was. Het waren nl 2 stropdassen (uit Duitsland!) die voor een bruiloft afgelopen vrijdag bedoeld waren. U begrijpt wel dat ik hier niet over te spreken ben en ik wil dan ook vragen om de retourkosten van €9,31 (zonder track &trace) te vergoeden. We waren nu genoodzaakt het pakket retour te sturen, omdat het enkel en alleen voor de bruiloft bedoeld was. Een foto van verzendbewijs stuur ik in de bijlage mee. Ik hoop spoedig van u te horen.

Mvg, Yvonne Raaijmakers

Als de schade van €9,31 wordt vergoed en er terugkoppeling naar de desbetreffende medewerker wordt gedaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 september 2017 om 14:17 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Heel goed ook dat u dit direct heeft gemeld bij onze klantenservice, hier is zo te zien al een klacht over doorgezet naar het depot. We zullen dit dus zeker gaan bespreken met de chauffeur.
We kunnen helaas niet toestemmen in het verzoek om de retourkosten te vergoeden. DHL staat niet aansprakelijk voor vervolgschade, zoals bijv. de kosten voor het retourneren van een product.

Ondanks dat, wil ik u toch nogmaals bedanken voor het melden en u een prettige dag toewensen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 28 september 2017 om 16:14 geantwoord

Ik blijf erbij dat ik vind dat de kosten vergoed zullen worden, dus zoals u op de site heeft gemeld dat de klacht is opgelost; dit is niet het geval!

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonnera