Klacht: Pakket boven 30 kg is weg

op 24 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

iemand stuurt een pakket naar mij , gaat naar een postkantoor, krijg te horen pakket is te zwaar, gaat naar huis pakket wordt opgehaald door Postnl verstuurder krijg alleen een verklaring van ontvangt, zonder track and trace nr vervolgens komt dat pakket nooit aan.
Wordt dan van het kastje naar de muur gestuurd >naar TNT en weer terug, Uiteindelijk krijg ik iemand die zeg “gaat u maar naar een ander bedrijf wij doen niets met pakketten zwaardere dan 30 kg?

Als ik me pakket heb

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 juni 2017 om 12:58 geantwoord

Geachte heer de Gier,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het klopt inderdaad dat het binnen Nederland niet mogelijk is om via ons als particulier pakketten te versturen die zwaarder zijn dan 30 kg. Als de afzender het op de een of andere manier wel via ons heeft verzonden dan kan de afzender dit bij ons melden en kan er worden bekeken of er een onderzoek kan worden opgestart.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/ Dit kan dan ook telefonisch via dit medium reageren we alleen op de pagina.

Alle klachten die gemeld zijn door JM de Gier