Klacht: pakket blijft weken in afdeling amsterdam?!?

O plichting op 17 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket is verzonden uit Croatie via track en trace te volgen en vervolgens blijft het dus weken steken in verdeelstation Amsterdam?!?

een duidelijke verklaring waarom dit het geval is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 september 2021 om 11:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u uw pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Wegens enorme aanvoer van pakketten uit het buitenland duurt het momenteel iets langer dat een pakket wordt doorgestuurd dan dat u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo spoedig mogelijk uw pakket kunt ontvangen. Ik wil u adviseren om de track trace pagina regelmatig te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

O plichting

Heeft op 17 september 2021 om 12:14 geantwoord

Het is onacceptabel dat een pakket daar maar gewoon blijft liggen om dat het te druk is!
Voor verzending betaal je serieus geld en dan mag je ook wel wat verwachten!
In de feestmaanden is het tarief nog hoger en de betrouwbaarheid nog minder!

Alle klachten die gemeld zijn door O plichting