Klacht: pakket blijft steken in het sorteercentrum

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb 13-09 een pakket afgeleverd bij DHL servicepunt de pauw in apedoorn,14-09 werd bij track trace aangegeven dat het gescand is en op het sorteercentrum is en daar is het nog steeds !!!

Zit het ergens klem ??

Duurt het altijd zo lang ?? ( postnl is volgends mij sneller ! )

Ik wil graag weten wat er gebeurt is want als het pakket weg is . . . .
dan is mijn geld ook weg en dat maakt mij heel erg verdrietig !!

ik ben blij als het vandaag nog (correct ongeschonden en netjes ) in Molenaarsgraaf terecht kom, dan heb ik nog een klein beetje hoop dat het nog goed komt en niet een boete krijg omdat het pakket veeeel te laat daar is !

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 13:06 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat een retourzending maar beperkt te volgen is tot aan ons centrale sorteercentrum. Van hieruit gaat de zending direct naar de afzender, hier is geen scan meer van te zien. Die zal dan ook kunnen bevestigen of het pakket inmiddels ontvangen en verwerkt is. Ik adviseer u dan ook om even navraag te doen bij de oorspronkelijke verzender. Mocht het pakket hier nog niet ontvangen zijn, dan kunnen zij zelf contact opnemen voor het starten van een onderzoek.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 18 september 2018 om 13:31 geantwoord

Ik wil hier meer van weten !! ik weet nu nog niet waar het is !! heb ook al informatie gevraagd bij het bedrijf waar het naar terug gestuurd is en die heeft ook geen gericht terug gestuurd !

Alle klachten die gemeld zijn door christagerritsenvos@gmail.com