Klacht: Pakket blijft op : Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data staan

JohnGom op 17 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De status van pakket wat ik verstuurd heb op 6 dec blijft op Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data staan. Kunt u mij vertellen war er gebeurt is of wat dit betekend.

Dat mijn pakket wordt afgeleverd bij de ontvanger of een antwoord hoe lang het nog kan duren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 december 2021 om 18:09 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Judith
DHL Parcel E-care

JohnGom

Heeft op 17 december 2021 om 19:10 geantwoord

Beste DHL E-care ik ben de verzender van het pakket. Wat willen jullie weten. Ik heb met DHL contact gezocht en konden niets voor mij doen. Ik moest Vinted maar benaderen. Maar het pakje ligt nog bij jullie. Waarom?

Alle klachten die gemeld zijn door JohnGom