Klacht: Pakket blijft op het sorteercentrum liggen!

op 30 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij PostNL krijg ik geen duidelijk uitleg wat er met mijn pakketje aan de hand is. Ik heb een retourzending binnen nederland met track en trace code: 3SKAAG251722479 verzonden op 24 juni, aangetekend. Waarom blijft hij liggen op het sorteercentrum? Eerst verteld de ene persoon van PostNL dat mijn pakket kwijt is geraakt, en de andere zegt van niet en dat hij wordt bezorgd?? Ik wil duidelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat mijn pakket vandaag of morgen wordt bezorgd, en als dat niet mogelijk is wil ik duidelijkheid waarom!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 juni 2020 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over de status van het pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track en Trace code heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Er is een onderzoek opgestart naar de status van uw zending. Er zal uiterlijk 15 juli 2020 contact met u worden opgenomen om u een update te geven over de stand van zaken in het onderzoek. Ik kan het verdere verloop tot mijn spijt niet versnellen en zal u moeten vragen dit af te wachten. Ik hoop uiteraard dat er snel meer duidelijkheid is over uw zending, mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jessie van der heijden