Klacht: Pakket blijft op het sorteercentrum liggen!

op 30 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij PostNL krijg ik geen duidelijk uitleg wat er met mijn pakketje aan de hand is. Ik heb een retourzending binnen nederland met track en trace code: 3SKAAG251722479 verzonden op 24 juni, aangetekend. Waarom blijft hij liggen op het sorteercentrum? Eerst verteld de ene persoon van PostNL dat mijn pakket kwijt is geraakt, en de andere zegt van niet en dat hij wordt bezorgd?? Ik wil duidelijkheid.

Ik wens dat mijn pakket vandaag of morgen wordt bezorgd, en als dat niet mogelijk is wil ik duidelijkheid waarom!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2020 om 08:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over de status van het pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track en Trace code heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Er is een onderzoek opgestart naar de status van uw zending. Er zal uiterlijk 15 juli 2020 contact met u worden opgenomen om u een update te geven over de stand van zaken in het onderzoek. Ik kan het verdere verloop tot mijn spijt niet versnellen en zal u moeten vragen dit af te wachten. Ik hoop uiteraard dat er snel meer duidelijkheid is over uw zending, mijn excuses voor de ontstane overlast.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jessie van der heijden