Klacht: Pakket blijft op het sorteercentrum liggen!

op 30 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket met track en trace code: 3SKAAG251722479 ligt al dagen op het sorteercentrum zonder enige geldige reden! De eerste via PostNL zei dat mijn pakket kwijt was en dat er een onderzoek gestart moet worden. Daarna belde ik terug voor een vraag, en toen gaf iemand anders aan dat de mevrouw die ik had gesproken heeft gelogen (???). Lekker professioneel. Vervolgens zei ze dat mijn pakket uiterlijk VANDAAG geleverd zou worden maar hij ligt alsnog op het sorteercentrum! Waarom blijft hij daar liggen? Dit is een gloednieuwe laptop die retour is gegaan en nu kan ik heel lang wachten op mijn geld. Ik wil de rede weten waarom hij nog steeds bij postNL sorteercentrum ligt maar iedereen doet er wazig over.

Ik wil weten waarom mijn pakket blijft liggen op het sorteercentrum. Ik wil dat hij UITERLIJk morgen geleverd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2020 om 08:47 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over de status van het pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track en Trace code heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Er is een onderzoek opgestart naar de status van uw zending. Er zal uiterlijk 15 juli 2020 contact met u worden opgenomen om u een update te geven over de stand van zaken in het onderzoek. Ik kan het verdere verloop tot mijn spijt niet versnellen en zal u moeten vragen dit af te wachten. Ik hoop uiteraard dat er snel meer duidelijkheid is over uw zending, mijn excuses voor de ontstane overlast.

PostNL Klantenservice

Heeft op 30 juni 2020 om 09:36 geantwoord

Sorry, maar jullie zouden een bevestiging sturen via mail dat het onderzoek is gestart, tot op heden niets ontvangen? Hoe kan ik ervan uitgaan dat mijn onderzoek is gestart? Nog een vraag: mochten jullie mijn pakket kwijt zijn, krijg ik dan wel het volledige aankoopbedrag terug? Het gaat om een laptop dat retour is gegaan aan een bedrijf, ik heb deze voor 448 euro gekocht en ik kan dat ook aantonen dmv de factuur. Ik heb het pakketje aangetekend verzonden (verzekerd tot 500 euro). Het maakt mij niet uit dat ik moet wachten maar ik wil wel zekerheid dat ik mijn geld terug krijg, want dit krijg ik natuurlijk niet meer van het bedrijf waar mijn laptop nu naar toe moest gaan, mochten jullie hem kwijt zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door jessie van der heijden