Klacht: Pakket blijft maar in sorteercentrum

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket track en trace code: 3SKABA109040775 zou gisteren bezorgt worden, maar de status is dat het pakket nog steeds in het sorteercentrum is. Nu geeft, bij zoeken track en trace, aan dat het onduidelijk is wanneer bezorgt wordt.
Gisteren de hele tijd gewacht, nu onduidelijk wanneer. De communicatie verloopt zeer slecht. chatten met jullie lukt maar steeds niet. Als je belt krijg je standaard 27 wachtenden voor je. Jullie zijn gewoon niet te bereiken. Als klant is dit zeer frustrerend. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bezorgt wordt natuurlijk!!
En in ieder geval een beter communicatie. Sowieso dat ik weet wanneer mijn pakket bezorgt wordt!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Tiny Eman Leijenaar

2 maanden geleden - Krijg steeds een error als ik deze klacht wil plaatsen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Leijenaar,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket nog niet bezorgd is. Ik zie dat deze al vanaf 30 september onderweg is, dus ik kan mij voorstellen dat u het graag snel wilt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Wilt u de afzender vragen om contact met ons op te nemen? Als betalende partij kan diegene een onderzoek aanvragen, waarmee we kunnen achterhalen wat er precies aan de hand is. Op die manier kunnen we zorgen dat dit pakket alsnog snel bezorgd wordt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:57 geantwoord

Ik wil nog aanvullen op mijn vorige post. Datik vind dat jullie nu de verantwoording leggen bij mij en de afzender, terwijl het pakket in jullie bezit is zoekgeraakt. Jullie horen direct actie te ondernemen! Ik moet eerst mijn beklag doen waar ik meer dan 24 uur later pas een antwoord op kreeg en dan moet IK contact opnemen met de afzender en de afzender moet weer contact opnemen met jullie. Wat een rare constructie! Wie is nu verantwoordelijk??? Jullie toch? Nogmaals het pakket is in jullie bezit “zoek” geraakt of gestolen. Dus los jullie problemen zelf op en leg het niet bij de klant neer. Het kost mij nu geld en jullie gaan gewoon vrij uit. Ik vind dit schandalig van PostNL en vind dit absoluut GEEN geboden oplossing!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Tiny Eman Leijenaar