Klacht: Pakket blijft maar in sorteercentrum

op 05 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket LX396604445NL blijft maar in sorteercentrum sinds
2018-03-25 10:04:00 dus al ruim 2 maanden en word niet bezorgt.
De status is dat het pakket nog steeds in het sorteercentrum is.
Ik wil weten wanneer mijn pakket bezorgt word?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bezorgt word!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juni 2018 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bisschop,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u al ruim 2 maanden op een zending aan het wachten bent. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de zending op 26 maart bij u zou moeten zijn bezorgd.
Mocht de zending niet bij u zijn bezorgd dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Omdat de zending al meer dan 2 maanden onderweg is, is het voor ons niet meer mogelijk om met een onderzoek te achterhalen waar de zending zich bevindt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

Jurgen
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door biswil