Klacht: Pakket blijft in sorteercentrum hangen

op 04 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 maart heb ik een pakket verstuurd met DHL dat niet bij de geadresseerde is aangekomen.
14 maart heb ik op aanraden van de helpdesk van DHL een claim ingediend.
24 maart heb ik via Klacht.nl een klacht ingediend over DHL waarop ik als antwoord kreeg even af te wachten wat mijn claim op zou leveren.
Nog steeds heb ik niets vernomen van DHL.

Het betreft een pakket met verzendnummer JVGLOTC0030317289.

De track and tracecode geeft aan dat het pakket in het sorteercentrum is in afwachting van data.
Het vreemde hiervan is dat dit al 5 maal is aangegeven ,ook nadat ik een claim had ingediend was het pakketbom in het sorteercentrum ; de laatste data waarop dit werd aangegeven was 30 april en 1 mei.

Als het pakket bij de geadresseerde is

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 mei 2020 om 12:55 geantwoord

Heeft op 04 mei 2020 om 13:39 geantwoord

Ik heb een e-mail naar dit e-mailadres gestuurd en dit werd niet geaccepteerd .
Dit omdat ik hier geen toestemming voor heb.
Op deze manier is normaal contact toch onmogelijk

Reactie van de melder van de klacht Willvandervliet

4 maanden geleden - Ik begrijp niet waarom er boven deze klacht “opgelost” staat. Het pakket is nog steeds vermist, volgens DHL zou het pakket naar mij terug gezonden worden omdat het verzendlabel foutief was. Een claim wordt niet in behandeling genomen omdat het pakket naar mij onderweg zou zijn. Contact is alleen mogelijk via een betaalnummer waar de “klantenservice” je op geen enkele manier meer informatie kan geven dan die je in de track and tracecode ook kan vinden. En direct contact met de afdeling claims is niet mogelijk ;als je daar een via deze site verkregen e-mailadres krijg je het bericht dat je geen toestemming hebt om naar dit e-mailadres berichten te sturen. Graag zou ik van DHL vernemen hoe ik contact over deze kwestie kan opnemen

Alle klachten die gemeld zijn door Willvandervliet