Klacht: Pakket blijft hangen IN NLHAGI

Hains Koopman op 22 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens tracktrace is mijn pakket al sinds 26 januari op NLHAGI. Tot op heden nog niets vernomen. Ik begrijp dat het heel druk is onder de huidige omstandigheden, maar vind dit wel erg lang duren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket afgeleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste meneer/ mevrouw, Ik heb de verzendcode opgezocht, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij PostNL bekend. Dat betekent dat de zending nog niet in Nederland is, nog niet door ons verwerkt is of niet traceerbaar is in Nederland. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben, want als een pakket nog onderweg is dan kan het even duren voordat wij het ontvangen. Het is mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet. Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan dan in eigen land navragen wat de status van de verzending is. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2021 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb de verzendcode opgezocht, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij PostNL bekend. Dat betekent dat de zending nog niet in Nederland is, nog niet door ons verwerkt is of niet traceerbaar is in Nederland. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben, want als een pakket nog onderweg is dan kan het even duren voordat wij het ontvangen. Het is mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet.

Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan dan in eigen land navragen wat de status van de verzending is.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hains Koopman