Klacht: Pakket blijft hangen in internationaal mail centre Amsterdam

guusgriz op 06 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakket besteld bij mega dealz 3 december , dit pakket ligt reeds van 23 december in internationaal mail centre te Amsterdam , en er gebeurt niets meer

Gewenste Oplossing:

Graag het nog versturen van dit pakket naar mijn adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 januari 2020 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan uw pakket niet traceren in mijn systeem. Ik zie dat u in België woont en ik heb vanuit Nederland geen inzage in de pakketbezorging bij u. Mocht u uw pakket niet spoedig kunnen traceren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender, die kan via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door guusgriz