Klacht: Pakket blijft hangen in het sorteercentrum

op 18 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

status pakket blijft hangen in het sorteercentrum .pakket verstuurd van Nederland naar Belgie.

Pakket is ook niet aanwezig bij de winkelier waar het zo moeten zijn inmiddels

Gewenste Oplossing:

Waar is mijn pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 mei 2021 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik het pakket gevonden en het is voor het laatst op 18 mei. Vanaf dit punt kunt u het pakket niet meer verder traceren en sturen wij het retour naar de verzender toe.

Voor meer informatie raad ik u aan om contact met de verzender op te nemen. Zij hebben voor het retour label betaalt volgens onze gegevens en mochten zij het binnen 10 werkdagen na versturen nog niet retour hebben, dan kunnen zij een onderzoek opstarten bij ons.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Buse
DHL Parcel Klantenservice

Heeft op 21 mei 2021 om 08:04 geantwoord

Hallo,

Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marlo2004