Klacht: Pakket blijft hangen in Dorsten (Duitsland)

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 14 mei heb ik een product besteld via ebay uit Duitsland. Ik zou het pakket uiterlijk op 20 mei ontvangen. Echter is het pakket bij Dorsten in Duitsland export parcel center blijven hangen. Tot op heden geen beweging. De verkoper heeft al contact opgezocht maar DHL geeft aan dat er vertragingen zijn opgelopen. Ik kijk samen met de verkoper elke dag naar de status van het pakket. Geen één beweging. Hoe kan het nou zo lang duren ene pakket uit Duitsland. Ik heb afgelopen week uit Turkije pakket besteld die is zelfs binnen 1 week aangekomen zonder vertraging.

IK heb DHL hierover gesproken maar zij kunnen niks betekenen omdat het een pakket uit Duitsland is. Dit moet toch wel geregeld kunnen worden.

Ik wil weten waarom het pakket blijft hangen in Dorsten (Duitsland). Tevens wil ik het pakket zo snel mogelijk ontvangen. Uiteindelijk heb ik ongeveer 15 euro betaald voor verzendkosten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Kazim6666

3 maanden geleden - Het gaat om de volgende track and trace nummer: CY457332743DEStatus van pakket: 2020-05-19 00:28 Dorsten, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 12:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zou graag iets voor u betekenen, echter kan ik dat in dit geval helaas niet. Omdat het pakket uit Duitsland komt, zal er vanuit Duitsland een onderzoek opgestart moeten worden.
U kan dus het beste even contact opnemen met de afzender. Zij zullen dit verder voor u oppakken.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare