Klacht: Pakket bij de voordeur afgeleverd

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over de bezorging van een pakket door DHL Parcel. Dit pakket werd vóór mijn voordeur afgeleverd en lag dus in een centrale hal gelegd. Iedereen in dit pand kan dat pakket meenemen omdat DHL Parcel het pakket niet bij mij heeft afgeleverd.

Ik heb hier al drie keer eerder een klacht over gedaan dit jaar, maar blijkbaar zijn de bezorgers van DHL Parcel erg hardleers.

Gewenste Oplossing:

Excuses van DHL Parcel en het intern aanspreken van de bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat de zending onbeheerd in de centrale hal is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Uiteraard dient een pakket ten alle tijden persoonlijk te worden overhandigd.

Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wuutert