Klacht: Pakket bij de ontvanger is niet ontvangen en is verstuurd op 3 mei

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakket verstuurd bij een DHL punt en dit allemaal netjes betaald online. Dit is op 3 mei gedaan en is tot heden niet aangekomen bij de ontvanger!!! Ik probeer op alle manieren contact te krijgen met dhl klantenservice en ik word continu doorgestuurd om op track en trace. En daar staat het dat het nog steeds onderweg is! een pakket kan nooit 15 dagen duren om aan te komen van zoetermeer naar den bosch!

Ik ben niet tevreden want dit is de eerste keer dat ik een pakket verzend via DHL!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag,

Dat is inderdaad wel erg lang onderweg. U kunt daar als verzender een onderzoek voor laten starten. Ik adviseer u om contact met ons op te nemen. Vermeld u ook om welk zendingsnummer het precies gaat.

Naast telefonisch contact kunt u hiervoor ook contact met ons opnemen via social media (Facebook en Twitter) of via de chat. Mijn collega zal wel enige informatie nodig hebben over de zending (formaat, inhoud en waarde o.a.).

U vind onze contactgegevens in onderstaande link:
https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport

Wendy