Klacht: pakket bij buurman

op 01 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juni 2016 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Boujrissa,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending volgens de kennisgeving bij de buren zou zijn bezorgd, maar dit niet aan de orde is. U geeft aan dat uw zending zou zijn bezorgd op huisnummer 63 - 2. De bewoner van dit adres heeft aangegeven uw zending niet in ontvangst te hebben genomen.

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Ik wil graag kijken wat ik voor u kan betekenen. Hiervoor heb ik aanvullende informatie van u nodig. Zou u mij de 3S-code van de zending in kwestie willen sturen?

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Havid