Klacht: Pakket biet gelevrrd

op 01 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn zoon had spullen besteld. Zou gisteren geleverd worden. Een gedeelte geleverd. Andere deel zou volgens bezorger savonds na 2000 uur geleverd worden. Status stond echter op bezorgd ….. Verder niets meer vernomen en dus ook niets bezorgd . Vanmiddag staat er een vriendelijke buurtgenoot met mijn pakketje op de stoep. Hadden dit gisteren bij hem bezorgd….. Fijn van de buurtbewoner anders had mijn zoon kunnen fluiten naar zijn pakket…. Top afgeleverd en service van jullie…..

Tja

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 september 2018 om 12:30 geantwoord

Beste mevrouw Prikken,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat de bezorging van de spullen van uw zoon niet geheel naar wens is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.

Onze bezorger had een bericht bij u moeten achterlaten om u te informeren dat het pakket bij een buur was afgeleverd. Ik bied u mijn excuses aan voor het feit dat dit niet is gebeurd.

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Hiermee helpt u ons onze dienstverlening verder te verbeteren.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Prikke