Klacht: Pakket bezorgt maar nooit ontvangen

op 11 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gehele dag gewacht op een bezorging maar nooit ontvangen. Maar om 6 uur bericht ontvangen dat pakket bezorgt is. Geen bon, notificatie, busje, auto… zelfs geen fiets gezien in de straat. Ook de buren hebben niks ontvangen.

DHL klantenservice bied ook weinig soelaas, verwijzen naar de verzender.
Vanuit klantenservice contactopnemen met de courier is niet meer mogelijk? Dat is allemaal prima

Als DHL het probleem aanpakt en niet de ontvanger of verzender de last geeft van het achterhalen wat er is gebeurt.

CQ. Als de klant op tijd belt, contacteer de courier gewoon direct op voor de status.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 oktober 2017 om 13:49 geantwoord

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan geen zending te hebben ontvangen ondanks de melding dat deze bezorgd zou zijn. Goed dat u meteen contact heeft gezocht met onze klantenservice. Het klopt inderdaad dat wij geen contact kunnen opnemen met onze bezorgers, omdat zij niet in het bezit zijn van een zakelijke telefoon. Omdat u klant bent van de verzender van het pakket is het belangrijk dat u daar een melding maakt van uw niet ontvangen pakkt. De verzender neemt dan contact op met DHL en kan samen met ons een onderzoek opstarten en ons de gegevens verstrekken die noodzakelijk zijn.

Zodra u een melding maakt bij de verzender gaan wij voor u aan de slag!

Met vriendelijke groet.
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Elthree