Klacht: Pakket bezorging in tuin.. Pakket zeiknat

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorging van mij packet was geleverd in de tuin, geen overdekking en goed in zicht.. Ik had een brief gekregen in me brievenbus dat me pakket voor de tuindeur lag. (Vage omschrijving op brief, zie bijlage).

Me tuindeur is goed in zicht voor iedereen die langs komt, drukke weg. ‘Geluk’ dat me pakket er nog stond. Het had geregend en pakket was niet overdekt weggelegd, dus was zeiknat. Gelukkig zat er paar flessen wasmiddel in en kon het niet echt kwaad dat het pakket nat is. Maar dat kon de bezorger niet weten..

Ik ben altijd en nog wel blij met PostNL, vaak bezorgen ze bij me buren als ik niet thuis ben. Maar dit vind ik wel asocial om met andermans zijn spullen zo om te gaan..

Bezorgen bij de buren

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte heer Semler,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten en nat is geregend. Ik snap dat u hier niet van gediend, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat u telefonisch contact hebt opgenomen, en reeds een klacht heeft ingediend. De bezorger hier inmiddels op aangesproken, dus u mag er van uit gaan dat dit niet meer zal gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door GinosNL