Klacht: Pakket bezorging 7-2-2018

op 20 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen,

Vanmorgen heeft mijnog zoon bij onze brievenbus een door hem besteld pakketje aangetroffen, àchter de brievenbus!!!

Er was gewoon iemand thuis; het pakket is in de tuin, zonder enige bescherming achter de brievenbus gelegd.

Dit kan niet!!!

Groet,
Olga Doggen

Dit is naar onze mening geen manier van doen.

Indien de postbezorger heeft aangebeld en niemand deed, om wat voor reden dan, ook open is het gebruikelijk dat het pakket bij buren aangeboden wordt of afgegeven bij de supermarkt in ons dorp.

Je laat het niet zomaar open en bloot in de buitenlucht. Het is immers niet bekend wat er in zit.

Wat doen jullie hIersel aan?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Doggen, Bedankt voor uw bericht. Ik vind her zeer kwalijk dat uw pakket onbeheerd is achter gelaten. Ik reageer graag op uw bericht. U geeft aan dat uw zoon een pakket heeft besteld en dat deze onbeheerd in de tuin is achtergelaten terwijl u op het bezorgmoment gewoon thuis was. Dit is uiteraard niet de juiste bezorgwijze en zal daarom ook een klacht aanmaken voor dit feit. Hiervoor ontvang ik graag de 3S-code van het pakket. Zodra ik de 3S-code heb ontvangen en de klacht is aangemaakt zal de bezorger door zijn leidinggevende op zijn gedrag worden aangesproken. Dit wordt intern afgehandeld en zult hier daarom geen terugkoppeling over krijgen. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Doggen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 februari 2018 om 11:20 geantwoord

Geachte mevrouw Doggen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Olga Doggen