Klacht: pakket bezorging

op 27 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag 13 juni is er een pakket bij mij thuis afgeleverd met het pakket nummer 8759962210. Dit pakketje heb ik niet aangenomen en er was niemand thuis en toch stond het pakketje binnen IN HUIS! alle deuren waren op slot en er was geen mogelijkheid om binnen te komen. we hebben ook geen brievenbus aan huis dus er is geen mogelijkheid om een pakketje door de deur te drukken en toch ligt het binnen. Ik heb de dhl parcel klanten service gebeld en had Esma……? aan de telefoon. zij wou mijn geen achternaam geven of een telefoon nummer van de bezorger zodat ik in contact kan komen met deze persoon. Ik wil erg graag weten hoe dat pakketje is binnen gekomen maar jullie willen blijkbaar niet helpen.

Ik ben tevreden zodra ik weet hoe het pakketje in mijn huis is gekomen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL