Klacht: pakket bezorging

op 27 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 13 juni is er een pakket bij mij thuis afgeleverd met het pakket nummer 8759962210. Dit pakketje heb ik niet aangenomen en er was niemand thuis en toch stond het pakketje binnen IN HUIS! alle deuren waren op slot en er was geen mogelijkheid om binnen te komen. we hebben ook geen brievenbus aan huis dus er is geen mogelijkheid om een pakketje door de deur te drukken en toch ligt het binnen. Ik heb de dhl parcel klanten service gebeld en had Esma……? aan de telefoon. zij wou mijn geen achternaam geven of een telefoon nummer van de bezorger zodat ik in contact kan komen met deze persoon. Ik wil erg graag weten hoe dat pakketje is binnen gekomen maar jullie willen blijkbaar niet helpen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra ik weet hoe het pakketje in mijn huis is gekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Doorten