Klacht: Pakket bezorging

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren vond ik aan het eind van de middag een bericht in mijn brievenbus dat de bezorger van Postnl was geweest en mij niet thuis had getroffen. Ik kijk diverse keren per dag of er post in mijn brievenbus ligt, en daar uit blijkt dat de bezorger dus klakkeloos maar een bericht achter laat. Via het informatiesysteem op internet stond aangegeven dat het pakket vandaag tussen 12.30 uur en 14.30 uur alsnog bezorgd zou gaan worden. Inmiddels is het al 18.45 uur, heb ik diverse malen al telefonisch contact met Post.nl gehad en ook al een klacht ingediend. De service is Post.nl ook ver te zoeken. Directie, doe wat aan dit wanbeleid bij uw Post.nl !!!

Als de service eindelijk eens beter gaat worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte heer Degen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice hiervan een klacht is opgemaakt om dit te laten bespreken met de chauffeur en dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Ik ga ervan uit dat de bezorging op uw adres spoedig zal verbeteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Dewiek