Klacht: Pakket bezorging

op 25 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond thuis gekomen. Vind een briefje van postnl in de brievenbus. Daarop ingevuld pakket ligt onder de auto. Helaas lag daar geen pakket.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat postnl de waarde van het pakket vergoed zodat ik de spullen in de winkel kan gaan kopen. Met deze wijze van bezorging geen vertrouwen meer in postnl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer van Noord, Uit uw bericht begrijp ik dat een pakket welke u had verwacht door de bezorger onder de auto is gelegd. Ik kan me voorstellen dat u hier van bent geschrokken en dat u graag wilt weten wat er verder aan gedaan kan worden. U heeft een kennisgeving gekregen in uw brievenbus met de mededeling dat het pakket voor u onder de auto lag. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en het is zeker niet de procedure om een pakket onbeheerd achter te laten. Dit heeft er helaas tot geresulteerd dat het pakket nu is verdwenen. In ieder geval mijn excuses hiervoor. Van deze uitermate vervelende situatie wil ik graag een klacht aanmaken richting de betreffende bezorger zodat dit wordt besproken met de leidinggevende. Om dit te doen heb ik aanvullende gegevens van u nodig om dit in orde te maken. Kunt u mij de trackingcode doorgeven van het betreffende pakket? Aan de hand van de gegevens welke aan het pakket zitten kan ik gelijk voor u bekijken wat er eventueel mogelijk is In afwachting verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 mei 2016 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Noord,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Roland121981