Klacht: Pakket bezorger niet geweest

op 02 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 1-8-2016 ben ik speciaal een dag thuis gebleven van mijn werk om mijn pakketje op te wachten, helaas geen pakketbezorgers gezien en geen briefje in mijn brievenbus……. Helaas liegt de pakketbezorger dat hij wel is geweest en een briefje heeft achter gelaten. Mooi niet. Slechte service want ik ben de dupe, moet wachten op mijn pakket terwijl dit al de 2e keer is.

Gewenste Oplossing:

Niet. Dit is totaal geen service!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 augustus 2016 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Seessie,

Ten eerste mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent het leveren van uw zending.

Het is zeker niet de bedoeling dat de bezorger een melding maakt dat hij is geweest, terwijl hij dit niet heeft gedaan. Ik ga hier dan ook zeker voor u een melding van maken bij zijn leidinggevende.

Ik vind het erg vervelend voor u dat u een vrije dag heeft opgenomen en nog
steeds de zending niet heeft ontvangen.

Vanuit het systeem zie ik dat uw zending vanavond tussen 18.00-21.00 opnieuw
bij u wordt aangeboden. Dit keer met een andere bezorger. Ik ga ervanuit
dat wanneer u vanavond aanwezig bent, u uw zending in handen zult hebben.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL Parcel.

Alle klachten die gemeld zijn door Seessie