Klacht: Pakket bezorger gooit er weer met pet na klantenservice wil niks doen

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben heel de dag thuis zit te wachten op mijn zending, kan niet wachten op het pakket. Ben slecht ter been. Maar de bezorger heeft niet aangebelt no way. Klantenservice gebeld nee we kunnen niks doen. Alleen klacht op schrijven. Ik heb anagegeven dat ik niet acceptabel vindt.Dit is niet de eerste keer dat het geflikt wordt.

Packet per direct als nog bezorgen en excuses.
EN zorgen als naar pakket punt gaat dan ook naar de gene waar ik boven woon is .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte heer Dikkenberg,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de pakketbezorging op uw adres niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier inderdaad een klacht over is opgemaakt en dat dit inmiddels is besproken met de bezorger om dit te verbeteren. Het is echter niet mogelijk om een bezorger dezelfde dag nog terug te sturen die moet zijn of haar route verder afmaken. Ik hoop dat het met toekomstige pakketten weer correct zal verlopen.

Heeft op 21 maart 2018 om 11:06 geantwoord

is nog steeds niet goed

Alle klachten die gemeld zijn door basd