Klacht: Pakket bezorgen

op 09 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al 6 dagen op me pakketje maar word niet afgeleverd iedren keer word het een dag op geschoven ik word nu echt niet goed van dit is niet leuk meer

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het binnen heb en dan ook wel maandag voor 10:00 op het adress waar hij hoort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Wessels, Uit uw bericht begrijp ik dat u al enige tijd wacht op uw zending. U geeft aan dat de bezorging van uw zending al meerdere malen is verschoven. Het spijt me te horen dat de bezorging van uw zending vertraging heeft opgelopen. Ik hoop van harte dat uw zending inmiddels is bezorgd. Mocht dit niet aan de orde zijn, dan zou ik van u graag de 3S-code ontvangen, zodat ik kan kijken naar de huidige status van uw zending. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Wessels, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wessels,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Atalyia