Klacht: Pakket bezorgen

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 10 sep zou ik tussen 14.00 en 18.00 uur een pakket binnen krijgen. Ik heb ervoor gezorgd dat ik om kwart voor 2 binnen was. Nu is doe nog niet bezorgd en zie ik op de site van de wehkamp staan dat ik niet thuis was. Nou dat was ik wel. Ik ben een hele dag thuis gebleven ervoor en er is geen 1 keer aangebeld. Pakket is niet geleverd en er ligt inderdaad een brief dat ik niet thuis was. Ik vindt dit erg balen dat als ik bestel met tijd tussen 14.00 en 18.00 ik dit doe om een reden.

Graag gewoon aanbellen en tijd aanhouden. Want anders zijn mensen inderdaad misschien niet thuis. Maar ze geven express een tijdvak aan.

Gewenste Oplossing:

Volgens tijdvak aanhouden en aanbellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Pijl,

Bedankt voor uw melding. Helaas wordt er soms last minute van de planning van de dag afgeweken. Ik vermoed dat het ook in dat geval heeft gespeeld. De bezorger heeft rond 13:00 uur reeds het pakket bij u aangeboden. De bezorgtijden zijn indicatief, helaas kunnen wij hier geen garantie op geven.

Wij gaan het pakket vanavond alsnog bij u aanleveren.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 11 september 2018 om 20:02 geantwoord

Als het daadwerkelijk gedaan was zeker. Maar status staat op geleverd. Alleen is de bel weer niet gegaan en is er niks geleverd en ook geen brief waar het wel is bezorgd

Alle klachten die gemeld zijn door ImkePijl91