Klacht: Pakket bezorgd zonder bewoner

op 29 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb onlangs een pakket besteld bij de HEMA. Die zou vandaag bezorgd worden. Ik heb per ongeluk het verkeerde adres doorgegeven daar deze bewoner van het huis een tijdje niet thuis aanwezig is. Na de nodige telefoontjes zou dit niets uitmaken, omdat de bezorger het pakketje persoonlijk zou afgeven en anders zou je een kaart moeten krijgen met de datum waarop je het pakket krijgt. Dit gebeurd tot twee keer toe. Kunnen ze het nog niet bezorgen gaat het terug naar de afzender. Helaas, niks is minder waar. Pakket is midden in een dorp voor de deur gezet zonder een kaartje of wat dan ook. Ik ben niet in de gelegenheid het pakket op te halen. Wat nu te doen? Ik heb géén pakket én ben mijn geld kwijt. Niet normaal dus hoe er door DHL bezorgd wordt.

Met vriendelijke groet,

Petra Stijnen

Gewenste Oplossing:

Ik zal pas tevreden zijn wanneer ik mijn pakket persoonlijk krijg bezorgd óf vriendelijk mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag met u mee wat er hier mogelijk is! Kunt u mij de track en trace code van uw pakket doorsturen en het adres waarop er daadwerkelijk dient te worden afgeleverd? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Gebbel1950

1 maand geleden - Goede avond Opvde 1ste plaats bedankt voor u snelle reactie De track en trace code 3SHEM1742753801 het adres Samen Zorgen Huis Leudal tav Petra Stijnen-Heuvelmans Lindelaan 8 6095 BT Baexem Wil er gelijk bij vermelden dat ik gister avond nog een bericht van u kreeg dat dit pakket daar ook was bezorgd, toch wel raar een pakket op 2 plaatsen af leveren nou vind ik heel knap en zeker ook daar ik nog niets heb Wens u evengoed een fijne avond Met vriendelijke groet, Petra Stijnen-Heuvelmans

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag mevrouw Stijnen-Heuvelmans, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Omdat dit een levering via HEMA betreft kunt u dit bij hen melden. HEMA heeft binnen DHL een eigen contactpersoon en zij willen dit soort zaken graag zelf met ons oppakken. Hopelijk kunnen zij dit snel voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Charlotte

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2021 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik zie dat mijn collega uw klacht al behandeld heeft. Ik plaats haar antwoord nogmaals hieronder en sluit de klacht af.

Goedemiddag mevrouw Stijnen-Heuvelmans,

Bedankt voor uw bericht.
Wat ontzettend vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Excuses hiervoor.

Omdat dit een levering via HEMA betreft kunt u dit bij hen melden. HEMA heeft binnen DHL een eigen contactpersoon en zij willen dit soort zaken graag zelf met ons oppakken.

Hopelijk kunnen zij dit snel voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,
Charlotte

Alle klachten die gemeld zijn door Gebbel1950