Klacht: pakket bezorgd op een heel ander adres

op 22 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje zou bezorgt zijn bij mij in de straat, het huis schuin tegenover mijn eigen huis… Die man is al twee jaar geleden overleden en daar woont dus niemand… Gelukkig kwam de meneer waar het pakketje bezorgt was, aan de deur.. Deze beste man woont op een heel ander adres, straat en postcode… Het was een kostbaar pakje, dus ik vind het een zeer kwalijke zaak. Dus hierbij mijn officiële klacht! Dus ik hoor graag hoe dit aangepakt word..

Gewenste Oplossing:

?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw de Vries, Het is zeker vreemd te noemen dat uw zending in een geheel andere straat is bezorgd. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Mijn excuses hiervoor. Zou ik van u de Track & Trace code mogen ontvangen? Dan kan ik de gegevens controleren. Zou ik ook van u het adres van de persoon mogen ontvangen waar de zending is bezorgd? Als ik alle gegevens van u heb mogen ontvangen, ga ik hier werk van maken. Ik hoop spoedig van u te horen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 mei 2016 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Vries,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door lauraeenkhoorn