Klacht: Pakket bezorgd op afhaalpunt in andere Stad

op 26 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket uit het buitenland op het pakketpunt AKO, rivieradreef in Haarlem ligt. Dit blijkt door PostNL echter bij de Gamma, Willem de Zwijgerlaan in Amsterdam te liggen.

Via de klantenservice hoor ik dat PostNL heeft bepaald dat op basis van mijn postcode het beste afhaalpunt voor mij in een andere stad ligt. Zij gaan hier niets aan doen en ik moet maar naar Amsterdam rijden anders sturen zij het retour afzender.

Wanneer ik voor het afhalen van mijn pakket niet naar een andere stad hoef te reizen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juni 2017 om 16:30 geantwoord

Geachte heer Semeleer,

Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad apart dat uw pakket op een afhaallocatie in een andere stad is komen te liggen. Ik begrijp goed dat u dit vervelend vindt. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u dit pakket inmiddels hebt kunnen ophalen. Mocht dit nu weer gebeuren, dan wil ik u toch vragen om weer contact op te nemen met onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice/ In sommige gevallen is het namelijk wel mogelijk om een pakket naar een afhaallocatie te brengen die dichter bij u in de buurt is.

Alle klachten die gemeld zijn door John.S