Klacht: Pakket bezorgd op adres wat niet bestaat

op 13 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb per ongeluk een verkeerd huisnummer ingevoerd. Maar nu is het pakket alsnog bezorgd terwijl dat adres niet bestaat. Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice en die verwijzen mij naar de verzender. Die zegt mij dat het niet meer te achterhalen is door wie en waar het pakket is bezorgd. Ik ben nu dus mijn pakket kwijt…

Ik ben tevreden als ik mijn pakket alsnog krijg. Ik wil graag dat er word uitgezocht wie het pakket heeft bezorgd en waar. Ik heb het idee dat het in een heel andere plaats is bezorgd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 mei 2020 om 20:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U heeft het verkeerde huisnummer doorgegeven aan de afzender waardoor het pakket niet bij u terechtgekomen is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u graag wilt weten waar het pakket terechtgekomen is en hoe u het pakket alsnog kunt ontvangen. Echter is het advies van de klantenservice correct. De afzender is verantwoordelijk voor een correcte adressering van het pakket. Dat betekent dat het voor u als geadresseerde enorm belangrijk is de juiste adresgegevens aan de afzender te verstrekken. U bent klant van de afzender en dient daarom een passende oplossing met deze partij te bespreken. De afzender is directe opdrachtgever en betalende klant van PostNL. Daarom kan deze eventueel contact opnemen met ons en kijken wat passende vervolgstappen zijn.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem443311