Klacht: Pakket ”bezorgd” maar niks gekregen

op 12 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb het inmiddels flink gehad met DHL. Het schijnt dat vorige week vrijdag mijn 2 bestelde pakketjes aangeboden zijn, ik was niet thuis. Toen ik in de brievenbus keek, lag er geen briefje van DHL in. Via track & Trace zag ik dat het de volgende dag (zaterdag) opnieuw aangeboden zou worden tussen 09:00 – 13:00 uur. Ik ben thuis gebleven tot 14:00 uur, geen DHL. S’avonds keek ik nogmaals via Track en Trace, waar ik tot mijn verbazing zag dat het bezorgd is. Wederom geen briefje in de brievenbus over waar het afgeleverd zou zijn. Ik heb het aan een aantal buren gevraagd, maar deze hebben ook niks aangenomen. Aangezien ik in een groot flat woont, is dit natuurlijk een speurtocht. Ik heb het bedrijf waar ik besteld heb meteen gebeld en gemaild, die doen hun best om het te achterhalen bij DHL. Ik ben nu een week verder en tot op de dag van vandaag hebben zij nog geen reactie en ik heb nog steeds mijn pakketjes niet. Dit is helaas niet de eerst keer. Ik vind het erg slordig en totaal niet netjes van DHL. Ik hoop dat ze er eens iets mee gaan doen en hun personeel goed opleiden en ze laten werken op de manier hoe het verwacht wordt…een briefje voor de niks wetende klant achterlaten dus!! De irritaties beginnen flink op te lopen!!

Zodra mijn pakketten daadwerkelijk geleverd zijn bij mij!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 mei 2017 om 13:44 geantwoord

Goedendag,

Ik kan me uw frustratie in een situatie als deze heel goed voorstellen. Ik zou hier persoonlijk ook allerminst vrolijk van worden. Ik heb uw zending nog een keer nagekeken en het lijkt er op dat de chauffeur aangeeft de zending bij u te hebben geleverd, dit is blijkbaar niet het geval. Ik zie geen verdere informatie staan waar het dan geleverd zou moeten zijn, dit zal moeten blijken uit het onderzoek wat nog loopt. Excuses voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door LisavanMelle