Klacht: pakket bezorgd maar niet ontvangen

op 22 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag. De pakketbezorger zou mijn pakket vandaag afleveren. Hij belde aan en ik vliegensvlug naar beneden hollen in een paar seconden omdat ik al gereed stond. Beneden aangekomen geeft de bezorger aan dat de pakket overhandigd is aan huisnmr 24 bij de buren. Heel vreemd want dat zijn de bovenburen en die ben ik niet tegengekomen toen ik naar de bezorger liep. Ook zou de pakket bezorger een kaart in mijn brievenbus hebben gelaten, maar tevergeefs helemaal niets! En hij heeft ook niet op de track a trace code gezet dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Ik heb direct telefonisch contact gehad met dhl, die hebben aangegeven om via deze manier een melding te maken zodat jullie een onderzoek kunnen starten. Mijn track a trace code is:
barcode product: 3SQLS45986392
N.Bokazini
Marcopololaan 22
3526GJ Utrecht

Oplossing in de vorm van pakketje terug en een vergoeding!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 september 2017 om 13:46 geantwoord

Beste Nasr,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat u uw pakket niet heeft ontvangen terwijl deze wel als bezorgd staat gemeld. Helaas is wat mijn collega u aan de telefoon heeft doorgegeven niet de wijze om een onderzoek te starten, hiervoor excuses. Ik wil u adviseren om dit bij de afzender te melden, de afzender is namelijk de partij die een onderzoek kan starten in dit geval.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nasr