Klacht: Pakket bezorgd maar niet ontvangen

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een mail gekregen van postnl dat mijn pakketje bezorgd is. Ik was gewoon thuis maar ik heb niets ontvangen. In de track & trace stond een verkeerde handtekening +verkeerde naam vermeld. Ik heb dus zelf niets getekend. Ik heb postnl benaderd en die zeggen dat ze niets kunnen doen omdat het bezorgd is. Verder vind ik het vreemd dat ze mij niet kunnen vertellen wie er bij ons aan de deur had moeten staan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn pakketje binnen enkele dagen alsnog ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juli 2017 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Berens,

Zo te zien heeft u uw klacht dubbel op deze site geplaatst. Deze klacht zal ik daarom als opgelost beschouwen. Uiteraard helpen we u nog graag verder. Daarom wachten we uw antwoord op onze vorige e-mail af.

Als u nu of in de toekomst nog vragen hebt kunt u ook terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door gberens